Menu

Ervaringen

Bekijk hieronder de laatste klantervaringen

Robert uit Noordwijk aan Zee
2019-11-07
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
Beveelt dit bedrijf aan: ja

Alles naar wens, wij zijn zeer tevreden!
Service: 10 Deskundigheid: 10 Prijs / kwaliteit: 10 Gemiddeld: 10
Anoniem
2019-04-30
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
Beveelt dit bedrijf aan: ja

Service: 9 Deskundigheid: 9 Prijs / kwaliteit: 9 Gemiddeld: 9
Maurice uit Nieuw Vennep
2019-04-29
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
Beveelt dit bedrijf aan: ja

Vakkundig
Eerlijk
Snel
Aardig
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Service: 9 Deskundigheid: 9 Prijs / kwaliteit: 10 Gemiddeld: 9
Anoniem
2019-02-08
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
Beveelt dit bedrijf aan: ja

Service: 10 Deskundigheid: 10 Prijs / kwaliteit: 0 Gemiddeld: 10
Anoniem
2018-12-12
Reden bezoek: Andere reden
Beveelt dit bedrijf aan: ja

Service: 10 Deskundigheid: 10 Prijs / kwaliteit: 10 Gemiddeld: 10
Ellen uit Rijsenhout
2018-11-30
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
Beveelt dit bedrijf aan: nee

Mooie youngtimer Landrover, grijs kenteken gekocht, apk was een paar maanden oud, maar auto zou voorlopig geen groot onderhoud nodig hebben. Oliepijl leek steeds hoger te worden. Terug geweest, uitleg gekregen die erg onwaarschijnlijk klonk. Toch naar een Landrover dealer gegaan auto helemaal laten nakijken. Remmen bleken versleten (auto had niet meer door een APK gekomen en we hadden hem pas 2 maanden) en oliepijl veel te hoog afgevuld. Terug naar Hemcar, aangegeven dat we geen hoge kosten zouden krijgen (dit was bij aankoop besproken), maar nu toch remmen moesten laten vervangen. Kosten met korting ruim 1000 euro. Gezocht naar een telefoon nummer om een klacht in te dienen via CarProf, maar helaas het is geen Bovag waar je zo naar toe kunt bellen, dus niet gelukt. We hebben nog een factuur van een cubby box te goed (die kochten we iets later wel betaald, maar geen factuur). We kwamen er achter dat de kilometerstand op de aankoopfactuur niet klopt en hebben tot op heden geen nieuwe aankoop factuur ontvangen. Al met al veel frustratie en het was geen goedkope auto.
Conclusie; voortaan voor aankoop toch gewoon een Bovag garage en zeker een nieuwe APK op de auto!
Service: 1 Deskundigheid: 1 Prijs / kwaliteit: 4 Gemiddeld: 2
Pim uit Warmond
2018-10-26
Reden bezoek: Andere reden
Beveelt dit bedrijf aan: ja

in 1 woord uitmuntend
Service: 10 Deskundigheid: 10 Prijs / kwaliteit: 8 Gemiddeld: 9
Anoniem
2018-08-21
Reden bezoek: Andere reden
Beveelt dit bedrijf aan: ja

Prima en snelle service bij montage dakkoffer
Service: 9 Deskundigheid: 0 Prijs / kwaliteit: 9 Gemiddeld: 9
Wim uit Katwijk aan zee
2018-08-14
Reden bezoek: Andere reden
Beveelt dit bedrijf aan: ja

Service: 9 Deskundigheid: 9 Prijs / kwaliteit: 9 Gemiddeld: 9
Wido uit Wijchen
2018-08-10
Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
Beveelt dit bedrijf aan: ja

Kwam onverwacht stil te staan en werd direct geholpen.
Super service!!!
Service: 10 Deskundigheid: 10 Prijs / kwaliteit: 10 Gemiddeld: 10
Bekijk online de reacties